Наблюдатели коментират, че това е естествено продължение на бизнес отношенията между застрахователния бранш и шоу средите
Зимният дворец на спорта в София бе разтърсен на 21 ноември от мегаконцерт на две от фолк-иконите у нас – Азис и Деси Слава. В същото време грандиозното шоу разтърси и застрахователните среди, сред които се заговори, че скандалният певец е станал застрахователен агент в компанията-спонсор на шоуто. На предизвикателните плакати за мощното музикално събитие на видно място бе отбелязано, че двамата изпълнители са застраховани в “Европа”, а по време на самия концерт оскъдно облечена красавица разкъса рекламен билборд на застрахователното дружество. И ако за някого все още не бе ясно дали Азис е само клиент, или се труди за просперитета на застрахователния бранш, шоуто не остави и капка съмнение – единият от рекламните билбордове показваше автентична агентска карта на Азис като застрахователен посредник. Подробности за договорните отношения със звездата на родния поп-фолк обаче не бяха оповестени. Наблюдатели коментират, че това е естествено продължение на бизнес отношенията между застрахователния бранш и шоу средите. Само преди месец на мястото на сваления скандален билборд на фолк певеца при паметника на Васил Левски в столицата, бе поставен друг, в долния ляв ъгъл на който като спонсор на звездата бе поставена емблемата на "Европа". В момента застрахователи правят проучване дали не е по-добре като агенти към компаниите да бъдат привлечени и други представители на родната развлекателна индустрия.