Желанието на групата е до средата на 2006 г. да направи първично публично предлагане на акции на Българската фондова борса
"БББ груп" възнамерява да инвестира 5 млн. евро през следващата година във въвеждането на нови производствени линии и разширяването на търговската дейност на трите си фирми - "Линк", "Бовис" и "Лайнс холдинг". Това съобщи главният мениджър на компания Виктор Зарев при представянето на новите инвестиционни планове на групата. По думите му една от целите на "БББ груп" е да въведат изцяло вертикален цикъл на производството - от суровината до крайния продукт всичко да се прави от компанията. По този начин целта на компанията е да снижи себестойността на продукцията. Идеята трябва да се реализира както за соковете на "Линк" с марката БББ, така и за другите два основни продукта - млеката с БББ на фирмата "Бовис", и консервите "Сторко" на фирмата "Лайнс холдинг". Желанието на групата е до средата на 2006 г. да направи първично публично предлагане на акции на Българската фондова борса. По думите на Зарев все още не са ясни конкретните параметри на инициативата. Той обясни, че преди това предстои да се направят планираните инвестиции и да се въведат промените в производството и структурата на групата. Около 2 млн. евро са предвидени за започване на производството на сокове с нова опаковка "Tetra Prisma". Новият продукт ще бъде пуснат на пазара през април 2005 г. Капацитетът на производство е 35 млн. опаковки на година. Компанията ще произвежда някои от продуктите си в нова разфасовка от 330 мл и това са соковете от червен портокал, ананас, зелена ябълка и др. Около 3 млн. евро трябва да бъдат заделени за заздравяване на един от заводите в групата - консервния комбинат "Сторко", който е собственост на холдинга от 2003 г. Общата инвестиция досега е 1 млн. лв., а очакваната реализация на готовата продукция за 2004 г. е 7 млн. лв. Инвестиционните планове на БББ включват и развиване на производството на мляко чрез усвояването на ферми и затваряне на производствения цикъл. В момента се водят преговори за купуване на фермата "Медвен". БББ е една от водещите фирми на пазара в производството на сокове. Обемът на реализираната продукция за миналата година е над 16.5 млн. литра, а за първите десет месеца на 2004 г. - 12.3 млн. литра. Печалбата на "Линк" към края на септември 2004 г. е близо 1.4 млн. литра. По данни на проучване на маркетинговата агенция МЕМРБ за пазара на сокове за януари - юли 2004 г., реализираните продажни на сокове БББ са в размер на 6.3 млн. л. Този обем се изравнява с реализираните продажби на соковете "Капи" на "Coca-Cola" HBC, които са в размер на 6.4 млн. литра. Обемът на продажби на "Литекс" е 4.7 млн. литра, а на "Флорина" - 2.7 млн. литра. По пазарни дялове за София соковете БББ са на 1-во място с 32.2 на сто, следвани от "Капи" със 17.2% и "Флорина" - с 11.6%. Плановете за продажби на сокове за 2005 г. са за 25 млн. кутии, за 2006 г. - 28 млн., а за 2007 г. - 32 млн.