27 Февруари 2025, 09:22 Днес (0) | Вчера (1)

БТК ще бъде един от най-големите рекламодатели в страната

07 Октомври 2004 14:48 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

От 9 октомври Българската телекомуникационна компания (БТК) стартира излъчването на първия рекламен телевизионен клип в историята си.

От 9 октомври Българската телекомуникационна компания (БТК) стартира излъчването на първия рекламен телевизионен клип в историята си. Той е част от цялостната кампания за представянето на новите абонаментни планове "У дома" с включени месечна такса и време за разговори. Реклама на пакетите вече тръгна в националния радиоефир и в Интернет, а от днес (7 октомври) се публикува и в ежедневниците. Като допълнение абонатите ще получават и разяснителни брошури по пощата заедно с телефонните си сметки.

"Ние сме предвидили за тази кампания стотици хиляди евро, но това, което ще похарчим, ще зависи от отзива на клиентите", коментира Тони Робинсън, Главен търговски директор на БТК. С това компанията прави и първата си категорична заявка за място сред водещите рекламодатели на българския пазар.

Видеото е дело на екипа на New Moment, които БТК избра за своя рекламна агенция след сериозен конкурс в началото на август. В клипа за първи път ще се срещнете със "семейството на БТК". Основният герой Любо всъщност се казва Иван Матев и е кукловод в Старозагорския Куклен Театър от 1996 г. Неговата  "екранна съпруга" е Невена Цанева от Бургаския Драматичен Театър, а строгата "тъща" е Галя Александрова от Драматичен Театър Стара Загора. И за тримата това е първо появяване в телевизионна реклама. Те са подбрани след тежък кастинг на първия кръг, на който се явяват 120 актьори. За да стигнат до точните персонажи, режисьорът Стоян Радев и екипът на New Moment обикалят два пъти театрите в цялата страна.

Първата екранна история на "семейството на БТК" се развива пред специално подготвените за клипа декори на типичен български дом. Домашният телефон се явява ключов за благоприятната развръзка в епичния сблъсък на мъжките интереси (футболен мач) и дамските (драматичен латиноамерикански сапунен сериал). Творческата стратегия, зад която стоят криейтив директорът на New Moment Емил Захариев и маркетинг специалистите на БТК, позволява развитие на сюжетната линия. В следващите рекламни кампании на телекома не е изключено да се появят и нови членове на "семейството на БТК".

"Това е поредната крачка, която компанията прави през последните месеци за сближаване с потребителя. Това е още едно доказателство, че сме готови да общуваме с клиентите си по един нов начин.", обяснява Симеон Горанов, мениджър "Маркенгови комуникации" в БТК.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Февруари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8632
GBP 2.4796 2.4887 2.3590
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив