Новият ни образ е провокативен и запомнящ се, обясняват от компанията
Застрахователно дружество "Бул Инс" промотира ново лого. От компанията мотивираха промяната с желанието да покажат новия си образ - "провокативен и запомнящ се". В разпространено прессъобщение се казва, че логото "казва кои всъщност сме ние; казва, че се променяме; казва, че се развиваме; казва, че сме иновативни; доказва, че сме силни!".
По последни данни от КФН дружеството е реализирало брутни премийни приходи в размер на над 77 млн.лв. От компанията изчисляват, че е постигнат ръст от 22% спрямо същия период на миналата година.
Изплатените обезщетения също са нараснали с над 14% и възлизат на 47 млн.лв. Застрахователят е увеличил с 1,5% пазарния си дял спрямо миналата година и заема 9% от застрахователния пазар.