Преди около 2 години дружеството започна да предлага застраховка "Гражданска отговорност" към един застраховател
С разпространението на печатните издания "Български пощи" ЕАД показа, че има капацитета да развива и предоставя на крайни клиенти и други услуги. В момента преговаряме за предлагане чрез пощенската
клонова мрежа и на услуги с по-висока добавена стойност, като финансови и застрахователни. Това обяви пред БНТ транспортният министър Росен Желязков. Той посочи, че очаква това да бъде
интересно както за самите потребители, така и за работещите в дружеството заради стимулите, които ще има. Министър Желязков не поясни на какъв етап е идеята и кои застраховки и на кои компании ще
се предлагат. Не е ясно и дали дружеството няма да формира свой застрахователен брокер. От "Български пощи" уточниха за ИНСМАРКЕТ, че идеята е на много ранен етап. Тепърва предстоят проучвания и
анализи.
Припомняме, през юни 2018 г. "Български пощи" ЕАД въведе услугата сключване на застраховка "Гражданска отговорност" към "Лев Инс" в 280 пощенски станции в цялата страна. Към момента има интерес към
услугата, уточниха от "Български пощи".