"Граве България" отчете през седмицата резултатите си от изминалата година на специална пресконференция, часове преди началото на честването на двойния юбилей на компанията.
"Граве България" отчете през седмицата резултатите си от изминалата година на специална пресконференция, часове преди началото на честването на двойния юбилей на компанията. 175 години навърши
компанията майка, а дъщерното є дружество "Граве България", отбеляза третата си годишнина на българския пазар.
През 2002 година българското звено на австрийския застраховател е реализирало 111% увеличение на премийния си приход спрямо 2001 година. Гамата на предлаганите продукти, отбелязват от компанията, е
изключително концентрирана и се състои предимно от дългосрочни спестовни застраховки "Живот", които според експертите са най-съществените и стойностни продукти в портфейла на всяко
животозастрахователно дружество. В специфичния сегмент на дългосрочното животозастраховане с продължителност над 5 г. "Граве България" заема една от водещите позиции на пазара. Реализираният
премиен приход от дружеството през 2002 год. е бил в размер на 3 047 519 лева. Увеличение се наблюдава и при друг важен показател, по който според експертите от компанията "Граве" държи лидерски
позиции у нас, а именно при средния размер на застрахователните премии и застрахователните суми. Тези суми от 75 190 120 лв. за 2001 година са нараснали на 147 658 177 лв. през 2002 година. През
2002 година компанията е реализирала печалба в размер на 240 969 лева. Това е втората поредна година, в която компанията излиза на положителен финансов резултат.
В краткосрочен аспект Николай Логофетов, изпълнителен директор на "Граве България", заяви, че компанията планира да разгърне собствена агентска мрежа, което ще бъде новост в цялостната маркетингова
политика на дружеството. Досега то е разчитало предимно на застрахователните брокери като посредници за продажбата на своите продукти.