Над 73% от клиентите на корейската компания в САЩ са категорични, че нямат никакви препоръки към своите автомобили
Hyundai спечели две първи места за качество с компактния Accent и джипа Тucson в автокласацията на САЩ Strategic Vision Total Quality Study. Автомобилите бяха определени за победители в своите класове след провеждането на национално допитване сред общо 40 хил. собственици на нови коли, закупени в периода октомври - ноември 2004 г. В обявената този месец анкета над 73% от клиентите на корейската компания в САЩ са категорични, че нямат никакви препоръки към своите автомобили. С този резултат Hyundai се нарежда сред производителите на най-качествени коли на пазара зад океана. Тucson бе обявен за най-качественият сред малките високопроходими автомобили, след като притежатели на този модел му дадоха максимални оценки за стил и усвояване на пространството. Те са доволни и от „неочакваната” тишина при работа на двигателя. Accent спечели първенството сред малките коли, като основните му предимства се оказват качеството на изработката и "умните" технологични и дизайнерски решения. Изключително ниското ниво на оплаквания от клиенти вече нарежда Hyundai редом до Honda и Toyota, обяви ръководителят на проучването Даниъл Горел. Той прогнозира, че съвсем скоро потребителите ще ги възприемат като абсолютно равностойни автомобили. С доброто си представяне Hyundai запазва мястото си на победител в американската класация от последните години, когато номер 1 в своите класове бяха Santa Fe и Elantra.