Клиентите имат достъп и до дигитален вариант на здравната си карта
"Дженерали Застраховане" АД, една от водещите застрахователни компании в България, представи нови функционалности в приложението и клиентския си портал My Generali, който заработи през 2021
г.
В допълнение на сегашните функционалности на платформата – плащане на вноски по полици, подновяване и сключване на полици, изцяло онлайн вече ще могат да се завеждат и щети по застраховки Каско на
МПС, Домашно имущество - индивидуално, Пакетна застраховка "Дом”, Медицинска застраховка "Закрила” и Застрахователен пакет Health Line. В профила си в My Generali, клиентите също така имат достъп
до дигитален вариант на здравната си карта.
Добавена е и секция "Още", чрез която потребителите бързо и лесно да намират информация за доверени и официални сервизи, както и медицински заведения, които са партньор на Дженерали Застраховане
АД. В интерактивната карта има контакти и GPS упътвания до адреса на съответния партньор, за да направи достъпа на клиентите възможно най-лесен и удобен. Чрез секция "Моят Офис", потребителите
могат да намират и информация за обслужващия ги офис.
Въвеждането на новите функционалности е още една крачка към дигитализиране на услугите, предлагани от компанията и стратегията да бъде Партньор за цял живот на нашите клиенти. "За да бъдем в унисон
с този план и да отговорим на нуждите на всеки един потребител, платформата се развива в посока предлагането на едно улеснено клиентско изживяване. Нашият стремеж е застрахователните услуги да
бъдат лесни за разбиране и достъпни за всички клиенти", посочват от "Дженерали".