22 Ноември 2024, 07:32 Днес (0) | Вчера (5)

"Дженерали" обяви как да бъдат заведени претенции по медицинска застраховка Закрила

07 Януари 2022 10:28 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 7 януари 2022, 10:41

От 10 януари компанията преустановява завеждането на претенции по медицинската застраховка

Застрахователна компания "Дженерали Застраховане" припомни каналите, по които клиентите могат да заведат щета по медицинска застраховка "Закрила".

Единият канал е онлайн платформата Моето Здравно Досие. При нея клиентът може да заведе претенция, а след това има възможност да проследи нейния статус. През платформата може да бъде записан час за лекар, както и да бъдат запазени документи през смарт устройството на потребителя.

Документите за завеждането на претенция може да бъдат изпратени и по куриер или поща на адрес: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 68, Дженерали Застраховане АД, отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане.

При желание, клиент може да подаде лично документите си на адрес: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД – Офис за приемане на Искане за плащане на застрахователни обезщетения по застраховки Злополука и  Медицинска застраховка.

Щета може да бъде заведена и в офисите на Дженерали Застраховане, в който се приемат документи по медицински претенции.

От 10.01.2022 г. Компанията преустановява завеждането на претенции по медицинска застраховка Закрила по електронна поща, с цел оптимизация на тяхната обработка.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 21 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8517
GBP 2.4796 2.4887 2.3456
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив