От 10 януари компанията преустановява завеждането на претенции по медицинската застраховка
Застрахователна компания "Дженерали Застраховане" припомни каналите, по които клиентите могат да заведат щета по медицинска застраховка "Закрила".
Единият канал е онлайн платформата Моето Здравно Досие. При нея клиентът може да заведе претенция, а след това има възможност да проследи нейния статус. През платформата може да бъде записан час за лекар, както и да бъдат запазени документи през смарт устройството на потребителя.
Документите за завеждането на претенция може да бъдат изпратени и по куриер или поща на адрес: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 68, Дженерали Застраховане АД, отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане.
При желание, клиент може да подаде лично документите си на адрес: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД – Офис за приемане на Искане за плащане на застрахователни обезщетения по застраховки Злополука и Медицинска застраховка.
Щета може да бъде заведена и в офисите на Дженерали Застраховане, в който се приемат документи по медицински претенции.
От 10.01.2022 г. Компанията преустановява завеждането на претенции по медицинска застраховка Закрила по електронна поща, с цел оптимизация на тяхната обработка.