Автомобилният холдинг в групата също бележи 37,5% спад в продажбите
"Евроинс България" отчита ръст на премийния си приход през януари 2016 г. с близо 20%, което се дължи на вече осезаемия положителен ефект от придобиването на ХДИ България, както и на политиката на компанията за по-ефективна работа със застрахователните брокери, съобщи БФБ.
"Евроинс Румъния" регистрира малко над 14% спад на премиите за месеца. В резултат на бързите темпове на развитие през последните години, "Евроинс Румъния" вече е третата компания по пазарен дял,
оперираща на румънския застрахователен пазар. През настоящата година целта на мениджмънта е запазване на пазарните позиции и значително подобряване на финансовия резултат.
"Евроинс Македония" запазва темповете на ръст при моторните застраховки като същевременно увеличава немоторните видове застраховки.
Застрахователният холдинг "Евроинс Иншурънс Груп" регистрира 7.8% спад на премийния си приход през месец януари до 17.8 милиона евро спрямо 19.3 милиона евро за съпоставимия месец на 2015
година.
Автомобилният холдинг "Авто Юнион" отчита 37.5% спад в продажбите със 155 автомобила през месец януари 2016 спрямо реализираните 248 броя през месец януари 2015. Най-голям брой продажби за месеца
отчитат от "Еспас Ауто" (Renault, Dacia) с реализираните 65 продажби, следвани от "Стар Моторс" (Mazda) с 29 продажби, "Нисан София" (Nissan) с 26 продажби, "Ауто Италия" (Alfa Romeo, Fiat, Lancia,
Maserati) – 22 бр. и "Булвария" (Opel, Chevrolet) с 13 продадени автомобила. По-високите продажби през месец януари 2015 г. са в резултат на сключени сделки с корпоративни клиенти.