Стефан Софиянски: Добре тарифирана политика, атрактивна комисионна и развита собствена мрежа са в основата на успеха
"Резултатите на компанията за 2003 година са нормални, не са високи. Ако ги анализираме на фона на предходната година, наистина ръстът е впечатляващ - общо компанията има ръст 355% спрямо бруто премийния приход за 2002 година, което най-вече се дължи на автомобилното застраховане, където безспорно е силата ни". Това заяви в интервю за INSURANCE.BG изпълнителният директор на ЗК "Левски Спартак"АД Стефан Софиянски. Той кометира, компанията е пазарен лидер в "Гражданската отговорност" благодарение на няколко фактора. "Един от тях е добрите тарифи и условия, които предложихме на нашите клиенти, атрактивната комисионна на посредниците и не на последно място раширената ни мрежа от представителства. В момента имаме над 100 собствени представителства в цялата страна и над 30 000 застрахователни агента, които работят за нас", добави Софиянски. Изпълнителният директор на компнията добави, че ЗК "Левски Спартак" има има достатъчно резерви, както и добра презастрахователна програма. "Готови сме да задържим резултатите с много работа, предлагане на нови продукти, укрепване и разширяване на мрежата и използване на нетрадиционни посредници за продажба -бензиностанции, вериги магазини. Тук трябва да отбележа обаче, че ние сме за срог контрол на посредниците. Отдавна сме на мнение, че лицата, които извършват застрахователна дейност, трябва да имат определен ценз и да минават на обучение или курс, за да мъже да бъде сведен до минимум рискът за клиента да бъде излъган от некомпетентен затраховател", смята Софиянски.