Бившият щатски застрахователен комисионер Стивън Ларсен издаде доклад, в който остро критикува начина, по който компаниите от сектора третират собствениците на домове с нанесени от урагана Изабел щети.
Бившият щатски застрахователен комисионер Стивън Ларсен издаде доклад, в който остро критикува начина, по който компаниите от сектора третират собствениците на домове с нанесени от урагана Изабел щети. Според Ларсен, някои застрахователи се опитали да убедят клиентите си да се съгласят на по-ниско обещтение, отколкото им се полага. В определени случаи агентите и инспекторите заблуждавали хората с неточна информация.
“Реалният процес за уреждане на щетите бе много манипулативен и в крайна сметка убеди държателите на полици да се примирят с по-ниски обещетения, отколкото им се полагат” – се казва в доклада. - “Плащанията бяха с по 20 до 40 хиляди долара по-ниски, отколкото ще струва работата по поправката на тези домове.”