28 Март 2024, 13:23 Днес (7) | Вчера (12)

Застрахователи ощетяват свои клиенти

05 Февруари 2004 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Бившият щатски застрахователен комисионер Стивън Ларсен издаде доклад, в който остро критикува начина, по който компаниите от сектора третират собствениците на домове с нанесени от урагана Изабел щети.

Бившият щатски застрахователен комисионер Стивън Ларсен издаде доклад, в който остро критикува начина, по който компаниите от сектора третират собствениците на домове с нанесени от урагана Изабел щети. Според Ларсен, някои застрахователи се опитали да убедят клиентите си да се съгласят на по-ниско обещтение, отколкото им се полага. В определени случаи агентите и инспекторите заблуждавали хората с неточна информация.

“Реалният процес за уреждане на щетите бе много манипулативен и в крайна сметка убеди държателите на полици да се примирят с по-ниски обещетения, отколкото им се полагат” – се казва в доклада. -  “Плащанията бяха с по 20 до 40 хиляди долара по-ниски, отколкото ще струва работата по поправката на тези домове.”

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 27 Март 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8017
GBP 2.4796 2.4887 2.2783
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив