От компанията посочват стъпките за плащане на вноски по полици и за сключване на застраховки
Застрахователна компания "Лев Инс" закри временно някои от своите центрове за регистрация на щети, пунктове за оглед и заснемане, пунктове за поставяне на допълнителни средства за защита. За да се намалят контактите н служители с клиенти са въведени следните промени в работата на:
Центрове за регистрация на щети
На територията на гр.София, временно се закриват следните центрове за регистрация на щети:
– бул. "Черни връх" 51 Д, партер
– ж.к. Люлин 6, бул. "д-р Петър Дертлиев" с/у бл.639
– Сервиз "Алтомакс", ж.к. "Младост" 4, бул. "Александър Малинов" 2 А
За прием на клиенти по завеждане на щети ще продължат да работят:
– София – бул."Симеоновско шосе" № 67А – Централно управление
– Софийски Корпоративен център, бул. "Цар Борис III" 136 B
Посочените центрове за завеждане на щети ще работят със следното работно време: понеделник – петък от 8:00 ч до 17:30 ч. и събота от 10:00 ч. до 13:00 ч. Мерките ще бъдат в сила до 13.04.2020
г.
Мобилните групи на дружеството продължават работа с непроменен график.
За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от експерти, клиентите могат да се свържат с контактния център на телефонен номер 0800 10 200.
Пунктове за оглед и заснемане
На територията на гр. София ще работят следните пунктове за оглед и заснемане:
– Адрес: НПЗ "Дианабад", ул."Лъчезар Станчев", сграда на МОНТАЖИ срещу изхода на КАТ
Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30
– Адрес: бул."Симеоновско шосе" № 67А – Централно управление
Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
– Адрес: ул."Житница" №23
Работно време: в делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
– Адрес: бул. История Славянобългарска №1
Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30
Разкрива се нов пункт за оглед и заснемане на следния адрес Софийски корпоративен център , гр.София, бул. "Цар Борис III" 136 В. Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30 ч.
Работят и екипите за мобилно маркиране с работно време: 09.00 – 17.30 ч. и телефон за връзка: 0882 333 194.
Всички останали пунктове за оглед и заснемане на територията на гр. София преустановяват работа до 13.04.2020 г.
Пунктове за поставяне на допълнителни средства за защита
Към момента пунктовете работят с нормално работно време, но се изисква предварително записване на телефоните посочени в сайта на компанията (lev-ins.com)
Предвид усложняващата се ситуация в страната при временно преустановяване дейността на пунктовете средствата за защита следва да бъдат поставени до 14 дни след отмяна на извънредното
положение.
Издаване/подновяване на полици
Гражданска отговорност на автомобилистите
1. Прави се заявка на сайта lev-ins.com. В заявлението задължително се посочват три имена, рег. №, ЕГН, телефон за връзка, номер на талон (девет цифрен номер, в долен десен ъгъл на талона), дата на
влизане в сила. След получаване на заявката служител ще се свърже с клиента за уточняване на подробностите.
2.Плащането на полицата се прави по следната банкова сметка: BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF. В поле основание задължително се изписва номера на полицата.
3.След получаване на плащането полицата се изпраща на имейла в PDF формат, а стикер и Зелена карта може да се получи в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.
При проверка от органите на реда може да се представи полученият екземпляр чрез смарт телефон или разпечатано копие.
Плащания по полици /вноски:
1.Плащания се правят по следната банкова сметка BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF; или банковата сметка, която е посочена в последната издадена сметка.
2.В поле основание задължително се изписва номера на полицата. Например: номерата на полици "Гражданска отговорност” започват с BG/22/12…, номерата на полици "Каско” започват с 9300…
3.След получаване на плащанията сметката може да бъде получена в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.