Идеята е до края на годината към МЗК „Европа“ да няма предявени претенции, категорична е Наталия Иванова, изпълнителен директор на застрахователната компания
„МЗК Европа изплати всички щети по претенции на клиенти в София. Общата сума е около 700 000 лева, като само за последните няколко дни сме изплатили над 100 000 лева по всички видове застраховки. Исковете, които покриваме са, както от 2005 година, така и от по-раншен период“ - това съобщи пред INSURANCE.BG Наталия Иванова, изпълнителен директор на застрахователната компания. „В момента тече плащане в цялата страна. Идеята е до края на годината към МЗК „Европа“ да няма предявени претенции“, уточни още Иванова.
На 28 октомври бе открито извънредно общо събрание на застрахователното дружество, на което, освен акционерите на компанията, като наблюдател присъства и Евгени Харамлийски, представител на Първа Инвестиционна Банка (ПИБ). Дневният ред на събранието бе от 13 точки, но присъстващите акционери разгледаха само една от тях. Взето бе решение събранието да продължи на 11 ноември, когато ще бъдат обсъдени и гласувани и останалите точки от дневния ред. Ако по една или друга причина на въпросната втора дата не бъдат разгледани всички точки, акционерите приеха да бъде свикано ново общо събрание, което да се проведе на 15 декември. Сред по-интересните решения, които предстои да вземат собствениците на застрахователната компания е увеличаването на уставният капитал на 6 млн. лева. Друга от предстоящите за гласувани точки от дневния ред пък предвижда да бъде променено името на МЗК Европа – от наименованието на дружеството ще отпадне думата „Международна“.
Нямам честа да Ви познавам лично и не зная от кога се занимавате със застраховане. За Ваше сведение "ЧЕСИ ИНС" алармира още в края на 2003 г. Застрахователния надзор за проблемите, които създава ЮПИТЕР. За огромно съжаление на всички, които милеем за застрахователния пазар, на същия този Надзор му бяха нужни две години, за да ни чуе и се намеси в интерес на застрахованите и нормалните застрахователи. Струва ми се, че самата Вие не сте в час, защото при нас ежедневно се сблъскваме с кухнята на застраховането и имаме клиенти защото не даваме напразни обещания и защото не сме оставили нито един наш клиент в борбата да му бъде изплатено полагащото се обезщетение. Опитах се да бъда по-мек в изказването си, но виждам, че с Вас трябва да бъда по-прям. Вашата публикация, която е повод да пиша тук, е чиста проба наглост и цинизъм, защото се хвалите, че сте изпълнили задълженията си по договор със застрахованите. Интересно какво друго има да свърши една застрахователна компания освен да изплати в срок полагащото се обезщетение. Явно разбиранията ни за застраховането са различни и именно по тази причина "ЧЕСИ ИНС" не е насочвало клиент към услугите на ръководената от Вас компания.