19 Ноември 2024, 08:25 Днес (0) | Вчера (7)

Мърдок призова вестниците да се насочат към интернет, за да оцелеят

14 Април 2005 16:40 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

44 % от хората на възраст от 18 до 34 години поне един път на ден търсят новини в интернет сайтовете

Медийният магнат Рупърт Мърдок призова издателите да обърнат особено внимание на интернет бизнеса, тъй като новото поколение потребители се насочва натам и отделя все по-малко внимание на традиционните вестници. На ежегодната конференция на Асоциацията на главните редактори на вестници в САЩ Мърдок посочи, че мениджърите на вестникарския бизнес “седяха и гледаха”, а през това време ситуацията на пазара сериозно се промени. Мърдок посочи данни от изследване, проведено неотдавна от обществения фонд Carnegie Corporation, според което 44 % от хората на възраст от 18 до 34 години поне един път на ден търсят новини в интернет сайтовете. Ако вестникарският бизнес не отреагира на ситуацията и не започне по-активно да използва интернет технологиите за доставка на своята продукция и публикуване на реклами, той може да изостане. По-рано беше съобщено, че Мърдок е поставил задача на ръководения от него медиа холдинг Нюз корпорейшън да намали издаването на вестници на хартия в полза на интернет медиите. Част от холдинга са няколко известни медии в различни страни като американският вестник “Ню Йорк поуст”, британските “Таймс”, “Дейли телеграф”, а също телевизиите Скай нюз, Нешънъл джиографик, кинокомпанията 20th Century Fox. Според Мърдок новото поколение читатели мисли вече не с категориите на читателите от неговото поколение, свикнали, че съществуват няколко централизирани източника на основна информация, съобщи БГНЕС.

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 18 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8480
GBP 2.4796 2.4887 2.3435
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив