С това се родиха и нови маркетингови инициативи и на пазара се появиха интересни застрахователни полици
В Германия с известно закъснение започна лятото. С това се родиха и нови маркетингови инициативи. Берлинчанката - продавачка в магазин Ане Флезер предложи на пазара интересна застрахователна
полица, съобщава DW-World.
На витрината на магазина си Флезер е поставила плакат, на който двойка по бански костюми и тъмни очила седят на плажа. Надписът гласи: Ако няма слънце - ще ви върнем парите!
Промоцията на "застраховката" е валидна до края на юни. Предлаганата схема е следната - който закупи комплект слънчеви очила допълнително получава полица, която покрива щети от дъждовно
време.
Условието за изплащане на обезщетение е от началото на юли до края на септември да има по-малко от 500 слънчеви часа. Очилата остават за пострадалите.
Очилата са маркови - Прадо или Версаче на цена около 200 евро.
В крайна сметка рискът за магазина и застрахователната й инициатива е минимален, коментира изданието.
За последните петдесет години не се е случвало в Берлин да има под 500 слънчеви часа през лятото. Годините с най-лошо време в столицата на Германия са - 1987 година - 629 часа слънце през лятото,
през 1980 година - 648. Средно в Берлин има слънце по 753 часа от края на юни до септември включително.