България e вторият по големина експортен пазар на фабриката след Унгария
Световната корпорация за производство на храни и напитки "Нестле" стартира производството на готови супи по традиционни български рецепти, съобщиха от компанията. От серията "Златна кокошка" ще се продуцира "Селска пилешка супа", "Пъстра пилешка супа" и "Пилешка супа с праз и целина". Пакетираните супи ще се произвеждат в завода на компанията в гр. Приевица, Словакия, чиято продукция се изнася в цяла Централна и Източна Европа. В словашкия завод работят над 500 души, съобщи в.Дневник. България e вторият по големина експортен пазар на фабриката след Унгария, обясниха още от компанията. От "Нестле" обаче не дадоха точни данни за обема на износа, но допълниха, че българският пазар е сравнително млад. У нас сухи супи се предлагат от 12-13 години. "Трите вида сухи супи от серията Maggi "Златна кокошка" се произвеждат изцяло по традиционни български рецепти. Пазарен лидер сме и наше задължение и отговорност е да се съобразяваме с предпочитанията и очакванията на българския консуматор", заяви Нели Ангелова, бранд мениджър "Кулинарни продукти" в "Нестле София". Разработването на новите вкусове започна с проучване на рецепти за пилешка супа от различни краища на страната и продължи повече от една година. Екип от български и словашки експерти са разработили финалните три варианта, които са с богат вкус на пиле, много зеленчуци и български подправки. Цялостната кампания по лансирането на продуктите, която започва в средата на март, ще продължи повече от три месеца и включва различни промоции в магазинната мрежа и телевизионна реклама. Супите Maggi присъстват на българския пазар от 1999 г. и са безспорен лидер с над 60% пазарен дял. Успехът на марката в сегмента се дължи основно на съобразяването на гамата продукти с вкусовите предпочитания на българския консуматор, което компанията изтъква при представянето на всеки свой продукт на местния пазар.