От днес трите банки предлагат преференциални условия за клиентите на "Доверие"
От днес клиентите на Пенсионно-осигурителна компания (ПОК) "Доверие са с преференции при използване на продуктите на три банки - Евробанк, Първа инвестиционна банка и Стопанска и инвестиционна
банка (СИБАНК). 1,1 млн. души се осигуряват в трите, управлявани от ПОК Доверие фонда - доброволен (ДПФ), професионален (ППФ) и универсален (УПФ). "Участието на трите банки в този
проект е естествено продължение на програмата за закупуване на стоки и услуги на преференциални цени "Активна грижа", която компанията стартира още през 2001 година", заяви про време на
представянето Даниела Петкова - главен изпълнителен директор ПОК "Доверие". Включването на банкови услуги в пакета от предложения към клиентите на ПОК "Доверие" е в резултат на
нарасналото търсене на алтернативни възможности за финансиране и спестяване от страна на осигурените УПФ, ППФ и ДПФ "Доверие", коментира Даниела Петкова. Наред с банките пред 2004 година в
програма "Активна грижа" участват над 100 фирми от цялата страна, коит осъщо предлагат на осигурените във фондовете на ПОК "Доверие" стоки и услуги на преференциални цени. Възможност да се
възползват от преференциите, предлагани на клиентите на "Доверие" ще имат и всички лица, които през настоящата година изберат да се прехвърлят от друг пенсионен фонд в такъв, управляван от ПОК
"Доверие". На брифинга по повод на стартиране на съвместния участваха още Емил Ангелов - изпълнителен директор Евробанк, Мая Георгиева - изпълнителен директор ПИБ и Данаил Каменов - изпълнителен
директор СИБАНК.
Евробанк дава възможност на клиентите на ПОК "Доверие" получаване по ускорена процедура на кредитна карта ТРАНСКАРТ с безлихвен кредит от Евробанк без поръчители и без обезпечение, само срещу
представяне на извлечение от индивидуалната им осигурителна партида. Всички клиенти на "Доверие" получават от Евробанк лихвена надбавка по депозитите си, независимо от срока на депозита.
Осигурените в "Доверие" получават 30% намаление на таксите по основните банкови операции - касови операции в лева и валута, междубанкови преводи в лева и валута и касови преводи. Емил Ангелов -
изпълнителен директор Евробанк, заяви по повод инициативата: "Изключително доволни ме от това споразумение, което подписахме с фонд "Доверие". Осигуреите там лица представляват, по наши данни,
около 40% от цялата ни целева група потенциални клиенти за кредитните карти ТРАНСКАРТ".
Първа инвестиционна банка (ПИБ) предлага на клиентите на ПОК "Доверие" преференциални условия при издаване на международни дебитни карти VISA Electron и кредитни карти VISA и
Master card. На клиентите на пенсионната компания се опрощават таксите за разглеждане на документи исе намаляват други такси при ползването на: жилищни, ипотечни кредити и по програмата
Кредит "професионалист". Осигурените в пенсионните фондове на "Доверие" получават надбавка от 0,1% върху всички видове новооткрити депозити, както и 4 работни заплати овърдрафт, при лихва
ОЛП+7% (при стандартна ОЛП+12%) за клиенти на ПОК "Доверие", които получават трудовите си възнаграждения по сметка към дебитна карта на ПИБ. Мая Георгиева - изпълнителен
директор ПИБ, заяви по повод участието на банката в инициативата: "Клиентите на "Доверие" са тази част на обществото, която има висока финансова култура. За тях финасовата система на България вече
е обоснована и е стабилна организация в обществото. Никога не сме имали толкова добра, стабилна и конкурентноспособна система в България, както сега".
Преференциалните условия, които СИБАНК предлага на клиентите на ПОК "Доверие" осигуряват по-ниски такси и комисионни при тегленето на ипотечни и потребителски кредити. Клиентите на пенсионната
компания ползват по-високи лихви по влоговете си в Евродепозит, Рента и други срочни депозити. Ако получават заплатите или пенсиите си по дебитни карти в СИБАНК, клиентите на "Доверие" ще имат
възможност за овърдрафт до 4 пъти месечното възнаграждение. Преференциални условия се ползват и при парични преводи в страната и чужбина. Според Данаил
Каменов – изпълнителен директор СИБАНК, “целта на двете страни е предоставяне бърз, удобен и лесен достъп до банковите
услуги”.
Zashto izobshto pishete za tova