Според проучване, шофьорите демонстрират по-внимателно поведение, наближавайки зебра, обезопасена чрез човешки фигури
"Дженерали България" подкрепи социално отговорната кампания "Пресичай безопасно с Боби и Кели", организирана от Община Кърджали. Инициативата насърчава отговорното поведение на пътя и се реализира
за първи път в България. Основната цел на организаторите е засилване на превенцията и намаляване на пътно-транспортните произшествия и жертвите на пешеходни пътеки.
Кампанията стартира в навечерието на първия учебен ден, а в нейната основна са 3D-фигурите с човешки размери Боби и Кели. Те са поставени на ключови пешеходни пътеки в Кърджали и наподобяват
пресичащи момче и момиче. Европейската практиката до този момент показва, че шофьорите демонстрират по-внимателно поведение, наближавайки зебра, обезопасена по този, нов за България, начин.
Откриването на обновените пешеходни пътеки в града постави началото на ден, посветен на пътната безопасност в Кърджали. Жителите и гостите на града взеха участие в редица мероприятия, посветени на
каузата за безопасни улици. Идеята е нововъведението да намери приложение в цялата страна.
3D-фигурите са поставени на общо четири ключови места в Кърджали – пешеходната пътека между градската градина и парк "Арпезос-Север”, в района на СОУ "П. Р. Славейков” в кв. "Възрожденци”, до ГПЧЕ
"Христо Ботев” и в района на СОУ "Йордан Йовков”.
Подкрепата на подобни инициативи е част от стратегията на Дженерали България да развива корпоративна социална отговорност, вземайки активно участие в обществения живот на пазарите, в които развива
бизнеса си.