Ексцентричният британски милиардер Ричард Брансън и неговата компания Virgin Group след самолетите, влаковете, мобилните телефони и околосветските пътешествия, реши да стъпи на американския застрахователен пазар.
Двата застрахователни продукта са насочени към американците, които са в крайно затруднено материално положение и не могат да си позволят закупуването на полици.
Virgin Group ще работи с водещия американски провайдър на полици от сегмента медицинско застраховане Humana Inc.
"Virgin life care", както се нарича новият продукт е само първата стъпка в по-масираното навлизане в застрахователния пазар на САЩ от страна на британската компания. Засега полиците ще се предлагат
във Флорида и Тексас.
Агенцията цитира и интервю на богатия британец пред телевизия CNBC network, в което Брансън обяснява, че в момента над 45 млн. американци нямат застраховка, а главната причина за това е недостигът
на средства.
Първоначално продуктът е предлаган на пазара в Южна Африка, където е отчела положителен ефект.