13 Февруари 2025, 21:49 Днес (3) | Вчера (1)

Харта на клиента и стандарти за административно обслужване прие Колегиумът на МЗГ

14 Юли 2004 12:45 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Хартата съдържа изготвен стандарт за всяка административна услуга, която може да бъде извършена в рамките на министерството и указания с административните единици, към които гражданите биха могли да се обърнат за разрешаване на проблем или получаване на конкретна информация

Харта на клиента и стандарти за административно обслужване прие на свое заседание Колегиумът на Министерството на земеделието и горите (МЗГ). Документът е разработен и предложен в изпълнение Плана за действие за 2004 г. към Стратегията за ускоряване на преговорите за присъединяване на България към ЕС, като основни негови цели са да се подобри достъпът до административните услуги и качество на обслужването, да се създаде оптимална антикорупционна среда, ефективност и прозрачност на обслужването в МЗГ.
Хартата съдържа изготвен стандарт за всяка административна услуга, която може да бъде извършена в рамките на министерството и указания с административните единици, към които гражданите биха могли да се обърнат за разрешаване на проблем или получаване на конкретна информация. Гражданин, който иска да му бъде изготвена скица на имот например, трябва да се обърне към общинската си служба по земеделие и гори, като подаде лично или чрез упълномощено лице молба по образец и да заплати такса от 3 лв., е записано в Хартата. В срок от десет работни дни служител от службата трябва да му предостави 1 брой скица на имота, а в случай че това не се изпълни, гражданина има правото да подаде оплакване до съответната Областна дирекция “Земеделие и гори”.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 13 Февруари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8860
GBP 2.4796 2.4887 2.3468
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив