С подкрепата си за подобни спортни прояви NN се стреми да допринася за по-доброто здраве и благоденствие на обществото
В София се проведе пролетното издание на NN Family Run под надслов "Твоят километър е важен". Повече от 400 участници от всички възрасти пробягаха 5-километровото трасе в Южния парк в компанията на най-близките си хора. Инициативата на NN България има за цел да подкрепи физическото здраве и активния начин на живот в семейството, като предостави на членовете му възможност заедно да спортуват, да общуват и да се забавляват на открито.
"NN Family Run продължава нашата история на компания, която се грижи за общностите, в които оперира. Дистанцията на бягането е такава, че позволява на всеки член на семейството, без значение на възраст и без предварителна спортна подготовка, да участва. Чрез тези събития искаме да покажем своята ангажираност към здравословния начин на живот и да подкрепим активността и спортния дух на хората от различни възрасти", сподели Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.
Инициативата NN Family Run се провежда заедно със сдружението с нестопанска цел 5KmRun и ще има второ издание през октомври 2016 г., което ще се проведе в София и други градове в страната.
NN България е основен партньор и на детското бягане на 5kmrun. Сериите NN Kids Run се провеждат всеки месец в Южния парк в столицата, като малките участници трябва да пробягат разстояние от 2 километра. Могат да се включат всички желаещи деца от 4- до 14-годишна възраст. Родители и придружители могат да подкрепят малчуганите, като бягат заедно с тях. Спортните събития се организират всяка последна събота от месеца с начало 10.00 часа. през лятото и 11.00 ч. през зимата. Всички желаещи могат да изживеят неповторимата еуфория от спортни емоции и награди.
С промяната на името от ING на NN през 2015 г. компанията открива в бягането нова спортна активност, която да развива и подкрепя глобално. В международен план компанията застава зад различни маратони, като бягането е в унисон с ценностите на NN – Грижа, Откритост, Ангажираност. С подкрепата си за подобни спортни прояви NN се стреми да допринася за по-доброто здраве и благоденствие на обществото.
Маратоните, които се провеждат с марката на компанията в момента, са: NN Маратон - Ротердам (Marathon Rotterdam, Холандия), NN Маратон - Хага (City-Pier-City Run (CPC), Хага, Холандия), NN Градски бягания в Белгия (NN Urban Trail series), Маратон Александър Велики в Солун, Гърция (Alexander the Great Marathon), NN Да живеем добре в Гърция (NN Live Well), NN Ултрабалатон, езерото Балатон, Унгария (NN Ultrabalaton), ING Нощен маратон в Люксембург (ING Night Marathon, Luxembourg), Градски бягания с Nationale-Nederlanden на различни места в Полша (City Trails), Маратонът в Наха, Япония (Naha Marathon).