Главната препоръка на анкетираните се отнася за подобряване количеството на предоставяната информация. Подадени са препоръки относно нормативната уредба, свързани с неравнопоставеността при получаване на детски надбавки
Анализът на проучването “Доволни ли сте от обслужването” сред клиентите на МТСП, проведено в периода май – юли 2005 г. показва, че преобладаващата част от анкетираните – 60%, са удовлетворени от
обслужването, което предлага Министерството на труда и социалната политика. 139 души са върнали с отговор анкетния формуляр. Най-общо оценката, която хората дават за работата на служителите, е
позитивна.
Основен източник на информация за гражданите е интернет, включително интернет страницата на Министерството на труда и социалната политика.
Анализът на изразените мнения и препоръки на участниците в допитването показва, че съществува доверие към работата на служителите в министерството.
Главната препоръка се отнася за подобряване количеството на предоставяната информация. Подадени са препоръки относно нормативната уредба, свързани с неравнопоставеността при получаване на детски
надбавки.
Има и препоръки за това Министерството на труда и социалната политика да назначава служебен адвокат за социално слаби граждани, който да защитава техните права. Според някои от анкетираните е
необходимо да се обърне сериозно внимание на действията на териториалните структури по отношение спазването на законодателството в областта на социалната политика и съответно засилване на контрола
за спазване на трудовото законодателство, безопасните и здравословни условия на труд. Други смятат, че трябва да се засили контролът по прилагането на мерките и програмите за заетост на ниво община
и кметство.