Нереграментираните обаждания представляват 60 процента от общия брой обаждания към телефон 112
За Районен център София злонамерените повиквания - шеги, подаване на неверни сигнали за инциденти представляват 31 процента от нерегламентираните повиквания.
Сред общия им брой, от грешки при набирания са регистрирани 56 процента, а 7 на сто са обажданията, при които набралият е затворил веднага, в рамките на две секунди.
Данните изнесе началникът на Регионален център "112"- София Цветомир Цеков на работна среща в Кюстендил.
Цветомир Цеков отчете още, че са регистрирани около 4,5 процента обаждания с искане на информация не по предназначение и 0,1 процент - сигнали, свързани с лъжливи повиквания.
За Кюстендил най-многобройните повиквания на спешния телефон са били насочени към екипите на Спешна помощ - 19 376 (56,9 процента), 11 623 са били предназначени за полицията, а за противопожарната служба - 1 522.
Около 16 процента от повикванията за Кюстендил са били приети от други районни центрове. Най-много сигнали по общини са получени за община Кюстендил - 15 160, и за община Дупница - 9 626.