Всички служители на застрахователната компания Allianz Hrvatska получиха най-високия размер на еднократни бонуси в сравнение с предходни години, а Allianz бе обявена за най-добрата световна марка в застрахователната индустрия за четвърта поредна година, пише svijetosiguranja.eu.
Във времена на изразена икономическа нестабилност и несигурност и повишени разходи за живот поради въздействието на инфлацията, Allianz Хърватия подчертава важността на грижата за своите служители. От юни тази година досега на всички служители на застрахователната компания Allianz Hrvatska са изплатени парични премии на обща стойност над 3 000 000 куни, тоест почти 400 000 евро, което е най-високата сума в сравнение с предходни години.
Хората и тяхната безопасност са централните ценности на Allianz, а успехът и признанието на тази марка се потвърждава от факта, че за четвърта поредна година, на ниво цялата група, тя е обявена за най-добрата световна марка в застрахователната индустрия според списъка на Interbrand. Решението е взето чрез оценка на икономическата печалба, свързана с продажбата, стойността и важността на марката и въз основа на постигнатото представяне.
Застрахователната индустрия в момента е изправена пред многобройни реформи и въпреки това бизнес фокусът на Allianz Хърватия ще продължи да бъде върху навременното адаптиране към всички промени и непрекъснатите инвестиции в служителите и развитието на бизнес процесите, с цел предоставяне на най-висококачествена услуга на своите клиенти, обявяват от мениджмънта на компанията.