Allianz обяви в прессъобщението си , че е първият застраховател, получил сертификат Europrivacy, признат в целия ЕС съгласно GDPR.
Allianz постигна важен крайъгълен камък в постоянния си ангажимент към поверителността. Миналата седмица компанията отпразнува предаването на Европейския печат за защита на данните, сертификата Europrivacy. Това признава работата му като водещ играч в застрахователния сектор, който последователно дава приоритет на стабилна рамка за поверителност с най-високи стандарти.
Сертификацията Europrivacy, понастоящем единствената сертификация, призната от всички държави-членки на ЕС за Общия регламент за защита на данните на ЕС (GDPR), отиде при Allianz в седем категории за неговите "Цели за оценка" в обхвата, като се фокусира върху ключови процеси в неговите операции:
Три процеса в Allianz Австрия : Продукти за търговия на дребно с имоти и злополуки и здравеопазване, продукти за търговия на дребно с животозастраховане и неговото онлайн пътуване за застраховане на дома.
Три процеса в Allianz Италия : поемане на задължения и продажби, искове и платформа за бизнес разузнаване.
Глобален онлайн процес за набиране на персонал на Allianz.
Сертифицирането представлява ключово отличие за Allianz, укрепвайки доверието на клиенти, инвеститори, бизнес партньори, служители и надзорни органи. В епоха, в която нарушенията на данните и опасенията за поверителността предизвикват огромно обществено внимание, този сертификат сигнализира за ангажираността на Allianz да се справи с това предизвикателство и да защити личните данни на всяко ниво. Allianz не просто отговаря на минималните изисквания, но ги надхвърля, поставяйки еталон за съвършенство в поверителността.
Освен това, както подчертава главният служител по поверителността на Allianz Group Philipp Raether, сертификатът Europrivacy предоставя на Allianz инструмент за смекчаване на потенциални рискове. Той потвърждава, че Allianz е предприела всяка разумна стъпка, за да гарантира сигурността на данните, но също така, че компанията разполага с процеси за смекчаване на въздействията в малко вероятния случай, когато възникне инцидент. Накратко, сертифицирането допринася за позицията на Allianz като предпочитана марка в несигурни времена.