Стойността на марката достигна $20.85 млрд.
За пета поредна година Allianz е обявен за застрахователна марка №1 в света в класацията на водещата консултантска компания Interbrand на най-добрите глобални марки за 2023 г. (Best Global Brand).
С двуцифрен ръст от 11,5%, стойността на марката на Allianz се увеличи до 20.85 милиарда щ.долара. В сравнение с 2022 г. това е увеличение с с 2.15 млрд. щ. долара в сравнение с 2022 г.
Надхвърлянето на 20 милиарда за първи път в предизвикателна среда измества Allianz с три позиции нагоре в класацията до #31 и се позиционира сред най-бързо развиващите се световни марки.
"Ангажиментът на Allianz към лидерство чрез устойчивост, финансова грамотност, приобщаване и насърчаване на активен начин на живот вече ясно ни позиционира като глобален лидер на доверие в
застраховането и финансовите услуги”, коментира Бернд Хайнеман, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer.