Още през 2016 г. Amazon разработи собствен застрахователен продукт продукт и инвестира в индийски застрахователен стартъп
Най-голямата в света компания в електронната търговия – американската Amazon, може да стане застрахователен брокер в застраховането на имущество и злополуки, прогнозира информационната платформа CB
Insights, мотивирайки предположението си с огромната клиентска база на електронния магазин, която може да бъде използвана за дистрибутиране на застрахователни продукти.
Още през 2016 г. Amazon разработи собствен застрахователен продукт прдукт Amazon Protect и инвестира в индийския застрахователен стартъп Asko.
Според анализаторите на CB Insights, добавянето на функционалност за дистрибутиране на застрахователни продукти ще промени незначително потребителския интерфейс на електронната платформа. Освен
дистрибуцията ресурсът на Amazon може да бъде използван за търсене на застрахователни компании и за избор на най-подходящите за клиентите застрахователни продукти, посочват от CB Insights.