Продукти и принципи, които Стив Джобс отхвърляше, вече са част от репертоара на Apple
Четири години след смъртта на Стив Джобс неговата компания Apple изневери на пет принципа, които легендарният ИТ предприемач отстояваше приживе, разказва TechNews.bg.
На 9 септември Apple представи 12,9-инчовия iPad Pro с цифрово перо Pencil. Но на премиерата на първия iPhone през 2007 г. основателят на компанията заяви, че стилусът е никому ненужен.
Освен това Джобс казваше, че 9,7-инчовият екран на iPad се явява минимален за таблетите. Само една година след смъртта му Applе пусна на пазара 7,9-инчов iPad mini, който между другото се наложи
като един един от най-продаваните продукти на компанията.
Стив Джобс постоянно осмиваше фаблетите, твърдейки, че никой не иска да купува подобни големи смартфони. Но през есента на 2014 г. Apple увеличи диагонала на iPhone от 6 до 4,7 инча и пусна iPhone
6 Plus с 5,5-инчов екран.
Джобс беше привърженик на скеоморфизма, или стил в дизайна, който имитира обекти и текстури от реалния живот. Apple не само уволни мениджъра на iOS Скот Форстал, който се придържаше към този стил,
но и се отказа от скеоморфизма със седмата версия на iOS, а по-късно загърби този принцип и в Mac OS X.
Известно е също така, че Стив Джобс не беше филантроп. Той не подкрепи нито една благотворителна програма, дори когато Apple процъфтяваше. Неговият наследник Тим Кук се обърна към
благотворителността скоро след като пое кормилото на компанията.