Идеята дошла банално – от видеореклама, която трябвало да бъде възпроизведена в реалния живот...
26-годишен германец заведе дело срещу автомобилния производител BMW, обвинявайки компанията в това, че мами клиентите си.
Историята започва с това, че младежът взел под наем BMW X3 и отишъл да „поплува“ с него. Идеята дошла банално – от видеореклама, която трябвало да бъде възпроизведена в реалния живот...
За огромно съжаление на природоизпитателя, колата угаснала насред пътя, тъй като двигателят се напълнил с вода.
В резултат на инцидента от фирмата за коли под наем Sixt му поискали пари за ремонт, тъй като плачевните резултати от подобно изпитание не се покривали от застраховката.
Младежът отказал. А от Sixt му завели дело, като дори поискали компенсация от 4 хил. евро при нанесени щети на автомобила за около 10 хил. евро.
В крайна сметка младежът се издължил, но завел дело срещу BMW, която го подвела за плавателните възможности на колата...