Очаква се към 2024 г. канадският пазар на нутрицевтиката да нарасне с над 5%
Специализираният застраховател Beazley обяви нов продукт, достъпен за компании в Канада, работещи във всички звена в областта на нутрицевтиката. Продуктът NutraGuard е разработен за производители и
дистрибутори и покрива пълната палитра рискове, пред които могат да бъдат изправени свързаните с този бизнес, като сред тях са общата отговорност и тази към трети лица, застраховките срещу
грешки и пропуски (E&O), отговорността на сътрудниците и др. Очаква се към 2024 г. канадският пазар на нутрицевтиката да нарасне с над 5% и Beazley бърза да запълни дупката в застрахователното
поле, свързана с конкретните потребности на растящия бизнес, посочи експертът от Beazley Дерек Доу. Според Айвън Смит, шеф на отдела за медицински и биологически науки в Beazley, компанията
вижда потенциалния ръст на този пазар и нуждата от специализирани застрахователни решения за нутрицевтичните компании. Рисковете, пред които са изправени организациите, свързани със здравето, се
развиват бързо и застраховането трябва да отговори на новите реалности.
Нарастващото търсене на екологични храни и хранителни добавки е един от основните фактори, движещи растежа на пазара на хранителни вещества. Те съдържат антиоксиданти, пробиотици и полиненаситени
мастни киселини, които помагат за справяне със здравословни проблеми, като затлъстяване, рак, холестерол, диабет, ставни болести и др. Нарастващото предпочитание към персонализирано хранене е една
от ключовите тенденции на пазара на хранителни вещества, която може допълнително да стимулира растежа на пазара. Тенденцията на персонализираното хранене нараства особено сред лица със заболявания,
свързани с червата, при които генеричното лечение не е ефективно. Канадските потребители се характеризират със склонност към здравословен начин на живот, интерес към органични продукти, както и към
продукти, приятелски настроени към околната среда, като тенденцията е видима във всички възрасти сред канадското население.