Хакери са се сдобили с информация от акаунтите на клиентите на услугата Frequent Flyer
Авиокомпанията British Airways потвърди, че е станала жертва на хакерска атака. Хакери са се сдобили с информация от хиляди акаунти на услугата Frequent Flyer, съобщава онлайн изданието ZDNet.
Въпросните акаунти са замразени докато проблемът не бъде решен. Това означава, че засегнатите клиенти няма да могат да използват натрупаните бонус точки, докато не приключи разследването.
Пред в. Гардиън говорител на British Airways заявява, че не е била открадната лична информация. За сега компанията не разкрива повече подробности. Някои потребители вече се оплакаха, че всичките им натрупани точки и бонуси липсват.
В Twitter компанията уточнява, че това е част от процеса на временно замразяване на акаунтите и ще се свърже с всички засегнати от проблема клиенти. Това е мярка за сигурност, за да се предпазят данните на потребителите, казват още от British Airways. Компанията очаква да реши проблема напълно до няколко дни.