Причината – клиентите очаквали повече персонално внимание
Автомобилните застрахователи в САЩ предложиха на клиентите си различни бонуси и отстъпки за над $10 млрд. по време на коронавирусната пандемия. Въпреки това, удовлетвореността на клиентите
продължава да намалява, сочи отчет на JD Power Insurance Intelligence за потребителските нагласи при автомобилите застраховки по време на COVID-19. Според анализаторите, една от основните причини
за тази неудовлетвореност е общата неосведоменост на клиентите. Обострянето на пандемията създава у застрахованите негативни нагласи и голяма част от тях твърдят, че никога не са получавали
информация за отстъпки по застраховките си. Според проучването, исторически удовлетвореността на клиентите от автомобилните застрахователи се движи обичайно около 88%, което представлява добър
показател за лоялността на компаниите за задържането на клиенти. През март т.г. обаче задоволството на клиентите от компаниите намалява до 68%, а през юни този спад продължава до 56%, въпреки че
компаниите се надпреварват да предлагат огромни отстъпки по автомобилните застраховки. Според проучването, друга причина за недоволството е, че клиентите са очаквали по-голямо персонализиране на
комуникацията с тях.