23 Ноември 2024, 14:54 Днес (0) | Вчера (0)

Coca-Cola е изместена от Apple като най-скъпия бранд в света

30 Септември 2013 11:01 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 30 септември 2013, 11:26
Под лиценза на creativecommons

На второ място е Google със стойност 93, 291 млрд. долара, а Coca-Cola отива на трето място със стойност 79 213 млрд. долара

Apple отне първото място на Coca-Cola като най-скъп бранд в света. Технологичният гигант с оценка на бранда на 98, 316 млрд. долара за пръв път измества компанията за безалкохолни напитки, която беше начело на класацията Interbrand от 2000 година досега.

На второ място е Google със стойност 93, 291 млрд. долара, а Coca-Cola отива на трето място със стойност 79 213 млрд. долара. Топ 5 допълват IBM и Microsoft.

Социалната мрежа Facebook е едва на 52 място с оценка от 7,732 млрд. долара, но бележи ръст от 43% спрямо предишната класация.

На последното стотно място в класацията е производителят на дрехи GAP, чийто бранд е оценен на 3,92 млрд. долара.

Класацията се изготвя от базираната в Ню Йорк консултантска компания Interbrand. Тя се прави въз основа на различни показатели, като стойност на самата компания, значението на марката за потребителите и възможността за бъдещи печалби.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 22 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8580
GBP 2.4796 2.4887 2.3487
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив