20 Април 2024, 10:52 Днес (0) | Вчера (10)

Covid-19 изостри желанието на младите американци към животозастраховането

03 Февруари 2021 11:05 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 3 февруари 2021, 10:20

Застрахователите от САЩ отчитат ръст и на интереса, и на сключените договори

Застрахователите в САЩ  отчетоха ръст от 4% на застрахованите през 2020 г., основно благодарение на търсенето от страна на лица под 45 години. Това е най-високият показател за годишен ръст от 2001 г., откогато MIB Group изследва пазара, съобщава WSJ. Статистиката за заразените и починалите от коронавирус накараха много млади хора, до този момент отлагащи сключването на животозастраховка, да вземат мерки. Американците масово разширяват застрахователното покритие, предоставяно им от работодателя в условията на слаба икономика. Повечето хора имат проблем, който животозастрахователната полица може да разреши, ако семейството трябва да преживее уволнението на застрахования.  Не са много онези, които предварително обмислят вероятните бъдещи събития, затова и малцина до този момент разглеждаха необходимостта от животозастраховка.  По този повод застрахователите се шегуват: животозастраховка се продава, не се купува. Пандемията от COVID-19 обаче събуди в обществото осъзнаване на необходимостта от подсигуряване със застрахователен договор.
Според MIB, младите хора са движещата сила на ръста в животозастраховането. Заявките за полици от клиенти до 45 г. се увеличават със 7,9%, а на ползвателите от 45 до 59 години -  с 3,8%. Броят на заявките на хора над 60 години пък значително намалява.  Около 70% от проявилите интерес се застраховат.
Новите продажби в Northwestern Mutual Life Insurance за първи път надминават $1 млрд., което е с 8% повече в сравнение с 2019 г.
Според изследователската компания Limra, финансирана от застрахователния сектор, до 30 септември 2020 г. пазарът на срочните животозастраховки бележи ръст от 7%. Младите хора между 30- и 40 години предпочитат рисковото животозастраховане.
Профилът на средностатистическият клиент е 40-годишен мъж, който и е купил застраховка за $500 хил. за срок от 20 години. За здрав мъж такава полица струва около $345 годишно.
Според компаниите, COVID-19 работи в услуга на бизнеса, тъй като клиентите вече не се двоумят дали да защитят живота и здравето си. Мнозина търсят застрахователите с нагласата, че животозастраховката вече е насъщна необходимост в новата пандемична среда и затова тя е сред най-важните задачи в списъка за изпълняване.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 19 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8314
GBP 2.4796 2.4887 2.2841
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив