24 Януари 2025, 23:59 Днес (2) | Вчера (2)

Facebook губела младежката аудитория

20 Октомври 2016 12:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 20 октомври 2016, 10:55

Тийнейджърите се насочват към социални мрежи като Instagram и Snapchat

Усилията на Facebook да привлече по-млади потребители не се увенчават с успех, сочи скорошно проучване сред американската аудитория на мрежата, пише TechNews.bg.

Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ  са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%.

Проучването на Piper Jaffray сочи, че младежите все по-често предпочитат Instagram – при нея се наблюдава се ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, където увеличението е от 75% до 80%.
още по темата

На въпроса за любимата социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите са посочили Snapchat, 24% – Instagram и по 13% – Twitter и Facebook. В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8798
GBP 2.4796 2.4887 2.3154
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив