Потребителите могат допълнително да контролират дискусията под публичните си постове и така да ограничат потенциално нежеланите интеракции
Facebook стартира нов инструмент за управление на коментарите под публични публикации, който дава на потребителите по-голям контрол върху съдържанието, което споделят в своя нюзфийд. Чрез падащо
меню с няколко опции те вече имат възможност да контролират коя част от аудиторията може да коментира дадена публична публикация. Целта на потребителския нюзфийд е да свързва хората с това, което е
най-важно за тях: близки и приятели, интересно съдържание и околния свят. Приятелите, които добавяте, страниците, които харесвате, групите, към които се присъединявате, и съдържанието, с което
взаимодействате, оформят изгледа на нюзфийда ви всеки ден.
Когато регулират коментиращата аудитория, потребителите могат допълнително да контролират дискусията под публичните си постове и така да ограничат потенциално нежеланите интеракции. Публичните
личности, създателите на съдържание или брандовете също могат да изберат да ограничат аудиторията, коментираща публичните им публикации, за да се чувстват в безопасност и да участват в
по-съдържателни разговори с общността си.
Facebook вече предоставя и повече контекст около съдържанието, което предлага, разширявайки секцията си "Защо виждам това?". Това означава, че потребителите ще могат да кликнат върху публикациите
от приятели, страници и групи, които следват, както и върху публикациите, които Facebook им предлага, и да получат повече контекст защо се показват във фийда им.
Има няколко фактора, които повлияват на предложените публикации, като например:
• Свързана ангажираност: Определена публикация може да ви бъде препоръчана, ако други хора, които са се ангажирали с нея, са взаимодействали и със същата група, страница или
публикация като вас.
• Свързани теми: Ако наскоро сте взаимодействали с определена тема във Facebook, е възможно да ви бъде предложена други публикация по тази тема. Ако например наскоро сте харесали
или коментирали публикация от страница за баскетбол, е възможно Facebook да ви предложи други страници за баскетбол.
• Местоположение: Възможно е да видите предложена публикация на база на това къде се намирате и с какво взаимодействат във Facebook хора, които са близо до вас.
За да актуализирате какво искате да виждате и как да споделяте публикации в нюзфийда си, разгледайте отново предпочитанията за своя фийд, които сте подали, и настройките си за поверителност в
приложението и ги променете по желания начин. Facebook ще продължава да инвестира в начини да предоставя на хората по-голям контрол на съдържанието и повече контекст, защото знае, че по-доброто
потребителско преживяване в платформата е изключително важно.