27 Ноември 2024, 09:25 Днес (0) | Вчера (3)

Ferrari изпревари Google по влиятелност

19 Февруари 2013 17:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 19 февруари 2013, 17:07
Под лиценза на creativecommons

“Кончето“ e посочено като най-влиятелната компания в света

Ferrari стана най-влиятелният бранд в света в рейтинга на компанията Brand Finance, изпреварвайки Google и Coca-Cola. Победата на „кончето“ бе осигурена преди всичко от  пословично лоялните притежатели на автомобили с марката Ferrari, обявиха авторите на проучването. Малкият производител на спортни возила, част от италианската група Fiat, харчи много по-малко за реклама, отколкото вторият и третия в рейтинга Google или Coca-Cola.

Производителят на Ferrari регистрира своеобразен рекорд през 2012 г. по продажби  и реализирана печалба – компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период. Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба  достигна 244 млн. евро (което представлява ръст от почти 17,8%), съобщи електронното издание на "Ведомости".
Компанията отбелязва рекордни обеми продажби на най-големия пазар – САЩ, където за първи път са реализирани над 2000 автомобила, както и в Китай, Германия и Великобритания. Ръстът на продажбите в Северна Америка в сравнение с 2011 г. е почти 15%. В Китай през м.г. са реализирани 784 автомобила (+4%).

За най-скъп бранд отново е призната компанията Apple, оценена на 87 млрд. долара - почти с четвърт повече от миналата година. На второ място с достатъчно голяма разлика се нарежда Samsung. Цената на бранда нарасна с 54% и в рейтинга изпревари производителя на операционната система за своите телефони. Компанията Google, оцененена на 52,1 млрд долара (+4,7%), заема трето място.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8635
GBP 2.4796 2.4887 2.3432
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив