Часовникарите и въобще хората с тънка душевна организация да не гледат видеото
Известната рекламна агенция Fallon пусна провокативна реклама на Cadillac ATS. В серията видеоматериали под названието "Луксперименти" се акцентира върху максималната сигурност на компактния седан в сравнение с други предмети, определяни като луксозни.
Ще ви представим някои от тях, като специално за следващия предлагаме часовникарите и въобще хората с тънка душевна организация да не го гледат:)
Ще кажете "Абсурд, зверство и вандализм"? Това е само защото не сте видели останалите реклами... Сватбена торта и шампанско под лъчите на хиляди лампи, концертен роял, който се проваля жестоко в ускорението, маса с посуда, която никак не се държи мъжки на вибрациите...
Във всички случаи резултатите от сравненията с качеството на Cadillac не могат да се нарекат другояче освен омерзителни. И всичко това – купувачът да бъде убеден в спартанските тестове на новия модел на Cadillac...