Новата визуалната идентификация влиза в сила от 1 април
Застрахователната група Generali PPF в Русия пристъпи към реализация на споразумението, взето от акционерите на компанията, което предвижда преминаване на руските застрахователни активи под
контрола на Групата PPF.
Ключов етап от този процес е ребрандирането на групата. От 1 април 2013 год. Generali PPF в Русия ще продължи своята работа под нов бранд – PPF Страхование, съобщи forinsurer.com.
Промяната на името няма да повлияе на задълженията на компанията пред клиенти и партньори. Договорите и условията в тях остават в сила, уточняват от групата.
Ребрандингът ще засегне доста сфери от дейността на организацията. Предстои промяна на корпоративния стил, представяне на ново лого, преработка на дизайна на корпоративния сайт и на други елементи
на визуалната идентификация на бранда.
ИНСМАРКЕТ припомня, че споразумението между Generali Group и Групата PPF бе постигнато в началото на тази година, докато двете страни се договориха за промяна на дяловото участие в рамките на
съвместната комапния Generali PPF Holding, която контролира от 2008 г. Застрахователните активи на групата в Централна и Източна Европа.
Уговорено бе сделката да се състои на два етапа: на 28 март 2013 г. Generali придоби 25% от GPH, а останалите 24 на сто ще изкупи към края на 2014 г.
В рамките на първия етап на сделката групата PPF придобива от Generali PPF Holding застрахователните активи в страните от ОНД.