Наградата отличава компаниите за финансови услуги, които насърчават иновативни продукти и услуги и устойчиво поведение и потребление за семейства и малки и средни предприятия
Италианската застрахователна група Generali е наградена за усилията си за постигане на целите на Програмата на ООН до 2030 г. за устойчиво развитие. Голямата награда за устойчив растеж беше връчена
от Assosef (Европейска асоциация за устойчивост и финансови услуги) на годишно събитие, което припознава приноса на банките, застрахователите и финансовите институции за постигане на целите за
устойчиво развитие.
Наградата отличава компаниите за финансови услуги, които насърчават иновативни продукти и услуги и устойчиво поведение и потребление за семейства и малки и средни предприятия (МСП), подкрепяйки
обществото по пътя към по-добър стандарт на живот и благополучие, в съответствие със социалния, екологичния и икономическия контекст.
След оценка на дейностите и целите, описани подробно в нефинансовото отчитане на всички банки, застрахователи и финансови институции, от които се изисква да докладват на Consob, италианския пазарен
регулатор, научният комитет на Assosef награди Generali за своя "интегриран подход към финансова и нефинансова информация" и тъй като "е идентифицирала съществени мегатенденции, върху които да се
съсредоточат стратегическите инициативи на Групата, с цел ангажиране на всички бизнес звена и корпоративни функции, с особено внимание към изменението на климата, застаряването на населението,
пандемии и екстремни събития." Освен това те подчертаха "ангажимента на Група Generali за насърчаване на целите за подобряване на отношенията с клиентите на дребно, от една страна със значително
увеличение на премиите от екологични продукти, а от друга, чрез разработването на дигитални инструменти."
Лусия Силва, ръководител на група "Устойчивост и социална отговорност", коментира, че наградата е допълнително потвърждение на пътя, поет от Група Generali през последните години за интегриране на
устойчивостта във всички бизнес дейности. "Искаме да продължим да бъдем отговорни – като застраховател, инвеститор и работодател – и да бъдем повече от всякога Партньор за цял живот на нашите
клиенти в предизвикателен и постоянно развиващ се контекст. Устойчивостта е първоизточникът на нашия нов стратегически план "Партньор за цял живот 24: Двигател на растежа", тъй като Generali се
стреми да създаде споделена стойност за всички заинтересовани страни през следващите години."