IntelliMax Groove Technology спечели трета награда за компанията
Технологията на Goodyear IntelliMax Groove за тежкотоварни гуми, която е вградена в гумата с ниско съпротивление при търкаляне FUELMAX S, спечели в края на 2014 година наградата за иновация на годината на Luxembourg Business Federation (FEDIL). Това е третата награда за товарните гуми на Goodyear Европа, Близкия Изток и Африка, която компанията получава от FEDIL за последните пет години.
Журито оценява високо технологията, която подсигурява отличното представяне на гумата през целия ѝ живот.
Отличителна черта на наскоро представената FUELMAX S, икономисващата гориво гума за предна ос, е технологията IntelliMax Groove, която е "скрита" в протектора на гумата. С износването на протектора се появява нов дизайн. Това гарантира високите нива на сцепление и ниското съпротивление при търкаляне, въпреки че гумата се износва. Наградата отново признава високото ниво на иновации, както и големите изследователски и развойни възможности на иновационния център на Goodyear в Колмар-Берг, Люксембург (GIC*L).
Церемонията по награждаването се състоя в град Люксембург на 10ти декември 2014 година в присъствието на Франсин Клознър, Секретар на Министерството на икономика на Люксембург. Отличието беше връчено на Жан-Мари Фелер, ръководител проект "Технологии за тежкотоварни гуми" в Goodyear за Европа, Близкия изток и Африка, която прие наградата от името на GIC*L.
"За нас е голяма чест да получим тази награда отново от правителството на Люксембург. Спечелването й за трети път е ясно доказателство за високото ниво на иновации в Goodyear. Нашата технология
IntelliMax Groove е не просто иновативна, но тя отговаря на нуждите на нашите потребители в транспортната индустрия и им помага да намалят оперативните си разходи, чрез ниските разходи на гориво ",
коментира Хенк ван Тюл, директор "Технологии за тежкотоварни гуми" в Goodyear за Европа, Близкия Изток и Африка.
Гумата FUELMAX S за управляващата ос включва технологията IntelliMax Groove, която оптимизира съпротивлението при търкаляне. Със специална производствена техника се отлива "скрит" протектор в
гумата. Това означава, че по време на първата част от живота на гумата първоначалният дизайн на протектора, който има два надлъжни канала с три контактни ребра, осигурява високо ниво на представяне
и ниско съпротивление при търкаляне. При 50% износване на гумата (в средата на нейния живот) се появяват пет нови канала с шест ребра. При ниво на износването от 75% остават четири контактни ребра,
осигурявайки добро сцепление на мокро до края на живота на гумата. Оптимизирането на геометрията на гумата също осигурява отличен баланс между съпртивлението при търкаляне, пробега и управлението.