27 Ноември 2024, 14:33 Днес (3) | Вчера (3)

Google = почти $160 млрд.

21 Май 2014 09:05 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 21 май 2014, 09:14

Американската корпорация има най-скъпата марка, следват я Apple и IBM

Марката на американската корпорация "Гугъл" (Google) бе призната за най-скъпата от аналитичната компания "Милуърд браун" (Millward Brown). Рейтингът бе публикуван в САЩ във вторник, съобщи БГНЕС. Според данните на "Милуърд браун", стойността на "Гугъл" за една година е нараснала с 40% до 159 милиарда щатски долара. Миналогодишният лидер в класацията "Епъл" (Apple) вече е на второ място. "Епъл" е изгубила от стойността на марката си 20% и струва "само" 148 милиарда.

На трето място в общия рейтинг, както и миналата година, е Ай Би Ем (IBM), въпреки понижението на сравнявания показател с 4% до 107 милиарда долара.

Предишното си място запазва и компютърният гигант "Майкрософт" (Microsoft), който е четвърти. Стойността му е с 29% по-висока от миналата година и е 90 милиарда.

Името, което стои над веригата за бързо хранене "Макдоналдс" (McDonald`s) струва 85 милиарда долара.

Шампиони по изкачване в таблицата, но по-назад в нея, са китайската телекомуникационна компания "Тенсент", която отбелязва покачване с 97% до 53 милиарда долара и "Фейсбук" (Facebook) – плюс 68% до 35 милиарда долара, пише ИТАР-ТАСС.

"Милуърд браун" съставя рейтинга от 2006 година. Според твърденията на представители на агенцията, това е единственият рейтинг, който се опира на проучване на над 2 милиона души по света и подробен анализ на бизнес показателите на хиляди компании.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8635
GBP 2.4796 2.4887 2.3432
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив