Целта е края на 2019 г. този канал за продажби в Хонконг да е много по-развит, отколкото е сега
Компанията HSBC Insurance от Хонконг обяви, че планира онлайн продажлите да станат приоритетно направление в развитието на дейността на дружеството през следващите няколко години. Към края на 2019
г. хонконгският застраховател планира 1/3 от застраховките да са сключени в онлайн режим Според главния изпълнителен директор на HSBC Insurance за Хонконг – Едуард Монкрийф, онлайн сключването на
застраховка отнема не повече от 2,5 минути срещу един час при стандартния начин на застраховане посредством агент. "Когато за първи път пуснахме продукти в онлайн режиме през 2016 г., някои
хора казаха, че клиентите няма да харесат новия начин на застраховане. Но 8,2% от нашите нови продажби през миналата година бяха формирани от интернет, което е свидетелство за бързината и
удобството на операцията", подчерта Монкрийф.
HSBC Insurance, която е част от най-голмямата банкова група в Хонконг и Европа, традиционно продава своите продукти през брокерска мрежа и посредством над 100 банкови точки. Застрахователят обаче
иска да изпревари конкуренцията и залага на интернет продажбите като приоритетен канал за продажби.