Рекламата представя модела на компанията по иновативен, но неприемлив начин
Корейският автомобилен производител Hyundai се оказа поредна жертва на престарали се в креативността рекламисти и сега бере горчивите плодове от това. Компанията се извини за груба автореклама на тема суицид, съобщи auto.newsru.com.
Видеото е създадено от агенция Innocean Europe за подразделение на автомобилния производител във Великобритания. В рекламата мъж се опитва да сложи край на живота си, пускайки в салона на автомобила изгорели газове. „Проблемът” е там, че автомобилът му – Hyundai iХ35 е с водородни горивни клетки. В крайна сметка мъжът се връща в дома си, а видеото информира, че версията на iX35 преработва единствено водна пара.
Централата на Hyundai обяви, че не е поръчвала и не е одобрявала подобно рекламно видео.
След порой от критики рекламата е свалена от YouTube. Видеото обаче все още циркулира в мрежата.
„Hyundai Motor дълбоко и искрено се извинява за грубата реклама, - се казва в нарочно изявление на компанията. – Това противоречи на нашите ценности като компания... Hyundai се извинява и пред онези, които персонално са засегнати от подобна трагедия".