20 Април 2024, 10:05 Днес (0) | Вчера (10)

Jaguar се изгаври с рекламата на интелигентното окачване на Mercedes (видео)

18 Декември 2013 11:22 ИНСМАРКЕТ по статията работи: | ВИДЕО
A+ A-
Последна редакция: 18 декември 2013, 11:48
youtube.com

Американското законодателство не забранява споменаването на конкурентни марки в рекламите

Рекламните войни са явление, което в САЩ се повтаря със завидна регулярност. Всички помнят противопоставянето пред публика от началото на века между  BMW, Audi, Subaru и Bentley.

Британската компания Jaguar публикува клип, в което ягуар изяжда кокошка. Видеото е закачка с рекламата на интелигентното окачване Magic Body Control на Mercedes-Benz, в която човек държи кокошка в ръцете си и мърда тялото й в различни посоки, а главата остава неподвижна. Посланието на Jaguar гласи: "Вълшебен контрол на тялото? Ние предпочитаме котешки рефлекси. А вие?"

Оригиналният клип с кокошката беше публикуван в края на  септември и се превърна в хит в интернет. Отговорът на британците се появи на 17 декември на канала Jaguar USA.

В САЩ не се забранява споменаването на конкурентни марки в рекламите. В средата на десетилетието това доведе до истинска война между автомобилните производители в САЩ.

 

 

А ето и рекламата на мишенката

 

 

Читателите на Инсмаркет вероятно си спомнят, как тази пролет германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 19 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8314
GBP 2.4796 2.4887 2.2841
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив