Служители на компанията са представяли фалшиви застраховки и са надували премиите, за да изпълнят поставения от ръководството план
Застрахователната компания Japan Post Insurance обяви, че спира продажбата на застрахователни продукти и започва одит на всички застрахователни договори, продадени през последните пет години. Броят
на тези договори е над 30 милиона.
Застрахователят ще се постарае да разреши по възможно най-добрия начин последиците от скандала с грешка при продажбите, след като бе установено, че няколко години са били допускани нарушения при
продажбите на животозастраховки, както и при оформянето на пенсионни полици и други спестовни застраховки за над 90 хил. клиенти. Сред засечените нарушения са начисляване на двойни застрахователни
премии или изплащане на обезщетение без наличието на застраховки.
До 31 август продажбите, които обикновено се сключват през 20-хилядната офис мрежа на Japan Post, са спрени. Очаква се към края на септември компанията да предостави публична информация за
резултатите от разследването. Ръководството на Japan Post признава, че установените високи квоти на продажби в офисите са били причина за допускането на злоупотреби от страна на сътрудниците и в
частност – на многобройни фалшиви застраховки.