Компанията има афинитет към шокиращи реклами
Компанията LG Electronics измисли поредния щур начин да рекламира достойнствата на своя телевизор с IPS-монитор. Събитията в новата реклама се разиграват някъде в чилийски офис, по време на
събеседване за работа. Кандидатите влизат в кабинет и сядат с лице към интервюиращия, зад който има голям прозорец. Всъщност на мястото на прозореца по-рано е поставен телевизор, който показва
първите секунди от настъпването края на света.
Не е много ясно дали търсещите работа са реални или подставени лица, защото реакцията им изглежда доста неподправена. Ако са били случайни участници в скритата камера,повече от ясно е, че това са
били едни от най-стресиращите секунди в техния живот.
Компанията има опит в правенето на гадни реклами – миналата година предложи екстремни усещания на хора, заседнали в асансьор.
Малко по-рано пък бе заснета трогателна и мила реклама в обществената мъжка тоалетна.
Технологията IPS (In-Plane Switching) или SFT (Super Fine TFT) е разработена от японските компании Hitachi и NEC. Идеята на разработката е, че течните кристали в IPS-панела винаги се намират в една
плоскост и винаги са паралелни на плоскостта на панела. IPS позволява увеличаване на ъгъла на видимост до почти 170 градуса, използвайки точно този метод за контрол на подреждането на течните
кристали.