За сега китайската компания ще запази другия бранд Moto, който ще бъде прекръстен на Moto by Lenovo и ще запази популярната емблема
През тази година Lenovo смята постепенно да спре да използва бранда Motorola, съобщи компанията по време на изложението CES 2016 в Лас Вегас. Вместо това компанията ще фокусира върху бранда Moto, съобщава онлайн изданието CNET.
Очаква се да се използва името Moto by Lenovo, като телефоните ще запазят и популярната емблема на Motorola, коментира главният оперативен директор Рик Остерлох. Това е част от стратегията на изпълнителния директор на Lenovo Янг Юанкинг, който при придобиването на Motorola от Google през 2014 г. обяви, че иска да направи бранда по-силен.
Компаннията смята, че паралелното използване на Moto и Lenovo ще се отрази положително и на двата бранда. Moto е особено популярен в САЩ, където Lenovo иска да има по-голямо присъствие.
Остерлох коментира още, че през тази година Lenovo ще се възползва и от контактите на Motorola в дистрибуторската верига, за да разпространи своите телефони до още повече пазари. Освен това се предвиждат още телефони от серията Vibe, които да струват под 100 долара.