Ace Metrix измерва резултата на рекламата като ефективно въздействие върху зрителите
Американската застрахователна компания Liberty Mutual е излъчвала най-креативните реклами по телевизиите отвъд океана през миналата година.
Това съобщи калифорнийското дружество, специализирано в пийпълметрията Ace Metrix, което прави ежегодни оценки на най-големите телевизионни рекламодатели в САЩ, съобщават медиите.
В различните категории са отличени Cadillac, Ford, Blue Moon, Ocean Spray, Visa, Olive Garden, Samsung и T-Mobile.
Ace Metrix измерва резултата на рекламата като ефективно въздействие върху зрителите. Предвид се вземат редица фактори като сила на убеждаване, информация, значимост и др.
Резултатите са представени по скала от 1-950 точки.
В категория застраховки Ace Metrix поставя на първите десет места следните компании: Liberty Mutual - с 589 точки, Farmers – 545, Allstate – 535, State Farm 534, MetLife 528, Nationwide 527, Progressive 518, Aflac 516, Esurance 507 и Geico 482.
Отделно Ace Metrix оценява реклмите на Liberty Mutual слред най-добрите 20 въобще, излъчвани в американския телевизионен ефир през миналата година.
Liberty Mutual предлага широк спектър от застраховки и е най-големият автомобилен застраховател в САЩ.