22 Ноември 2024, 09:37 Днес (0) | Вчера (5)

Liberty Mutual е №1 по креативност в рекламите на американските застрахователи (видео)

11 Януари 2013 12:21 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 11 януари 2013, 12:27
libertymutual.com

Ace Metrix измерва резултата на рекламата като ефективно въздействие върху зрителите

 

Американската застрахователна компания Liberty Mutual е излъчвала най-креативните реклами по телевизиите отвъд океана през миналата година.

Това съобщи калифорнийското дружество, специализирано в пийпълметрията Ace Metrix, което прави ежегодни оценки на най-големите телевизионни рекламодатели в САЩ, съобщават медиите.

В различните категории са отличени Cadillac, Ford, Blue Moon, Ocean Spray, Visa, Olive Garden, Samsung и T-Mobile.

Ace Metrix измерва резултата на рекламата като ефективно въздействие върху зрителите. Предвид се вземат редица фактори като сила на убеждаване, информация, значимост и др.

Резултатите са представени по скала от 1-950 точки.

В категория застраховки Ace Metrix поставя на първите десет места следните компании: Liberty Mutual - с 589 точки, Farmers – 545, Allstate – 535, State Farm 534, MetLife 528, Nationwide 527, Progressive 518, Aflac 516, Esurance 507 и Geico 482.

Отделно Ace Metrix оценява реклмите на Liberty Mutual слред най-добрите 20 въобще, излъчвани в американския телевизионен ефир през миналата година.

Liberty Mutual предлага широк спектър от застраховки и е най-големият автомобилен застраховател в САЩ.

 

 

 

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 21 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8517
GBP 2.4796 2.4887 2.3456
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив